miércoles, 7 de octubre de 2009

L'EXPERIÈNCIA PERSONAL SOBRE LA CREACIÓ DEL MEU PROPI BLOG.

Personalment, la iniciació i les arrels de la creació de BLOGS, al igual que el fet de començar a treballar en el món de les Noves Tecnologies, van recaure sobre mi a finals de 1r de Batxillerat i sobretot durant tot el 2n de Batxillerat en l' IES Politècnic. Açò va ser gràcies a alguns professors, que pertanyen al camp científic i a la vegada involucrats, totalment, en la progressió de les noves tecnologies aplicades a l'educació, com són: Rafà Mollà, Paco Rambla i Sergi Mestre.

En 1r de batxillerat, com vam tenir de professor de Biologia i Geologia, a Rafà Mollà, ell amb l'empenta que havia rebut per part de Sergio Mestre, anys anteriors, ens va involucrar a tots els alumnes de la classe ,per tal de començar a treballar a partir de l'Aula Virtual, del propi institut, millor dit del Departament de Ciències.

A mi, en una primera entrada, tot aquest món tecnològic em va semblar bastant complicat d'entendre. Com que encara no ens va obligar a treballar en aquestes eines, durant aquest curs vaig aconseguir fugir d'aquestes eines i d'aquest “embolic”.

Però va arribar 2n de Batxillerat, i en aquest curs, professors com Sergi Mestre i Paco Rambla ja ens van dir que no ens quedava més remei que començar a introduir-nos i a formar part d'un aula virtual , participant en molts dels seus programes didàctics.

Vaig introduir-me creant-me un conte GMAIL, amb ajuda de Sergi Mestre i seguidament ja em vaig crear el meu propi BLOG.

La veritat es que aquest BLOG, durant el curs de 2n de Batxillerat, el feia servir, contínuament, per tal de plasmar molts posts relacionats amb notícies científiques.

L'experiència científica que em van implantar en la meua formació acadèmica, els membres del Departament de Ciències de l' Ies Politècnic, em sembla a més de molt útil, d'un gran interès.

Violeta Pitarch Marín

No hay comentarios: