lunes, 26 de octubre de 2009

MAPA DE GOOGLE MAPS EN 5 LLOCS SIGNIFICATIUS DEL MEU POBLE.

Aquest cap de setmana passat vaig fer unes quantes fotos als llocs més significatius de Vilafranca. D'aquesta recopilació, en vaig extraure 6 i les vaig pujar a la galeria de Flickr.

A continuació, vaig crear el meu mapa sobre Vilafranca, en el Google Maps, i vaig vincular cada punt significatiu d'aquest en cada foto de Flickr. Vaig realitzar una petita descripció, i vaig cercar adreces web ,amb informacions significatives i pertinents, sobre cadascun d'aquests punts seleccionats.

En aquesta tasca he tingut l'ocasió de fer ús de Flickr i a més he tingut que treballar, una estona, en el Google Maps.

Com a objectius més rellevants d'aquesta tasca, cal destacar la pràctica en Flickr i en primer lloc, la creació d'un Mapa en Google Maps i finalment, el fet d'enllaçar la pàgina del meu Blog a l'Aula Virtual.

ENLLAÇ AL MEU MAPA DE VILAFRANCA.

VIOLETA PITARCH MARÍN

No hay comentarios: